blankHLEDÁME OFFICE MANAŽERA/MANAŽERKU

Náplní práce je: 

  • Asistence majitelům centra při běžné provozní činnosti centra komplexní terapeutické péče Be Balanced.
  • Organizace provozu centra.
  • Správa a evidence smluv.
  • Objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, kávy.
  • Komunikace s dodavateli společnosti, účetní, orgány státní správy, pronajímatelkou budovy, úklidovou a správní firmou, právničkou apod.
  • Příprava podkladů pro personální agendu.
  • Organizace a zajištění firemních akcí.
  • Zajištění drobných oprav, pořádku a příjemného prostředí.

 


Požadujeme:
– pozitivní ladění, proaktivitu, proklientský přístup
– smysl pro pořádek
– dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit priority
– dobré komunikační dovednosti
– alespoň základní, lépe středně pokročilá znalost angličtiny
– základní znalost práce na PC – Word, Excel a dal.

 

Ochota být pravou rukou majitelů Centra. Jsme rodinná firma, která má za cíl co nejvíce pomáhat lidem. Potřebujeme někoho, kdo bude pomáhat nám, abychom se my mohli spolehnout a mohli se věnovat naší hlavní činnosti – terapeutické práci😊

 

Ideálně práce na OSVČ či DPČ. Předpokládáme vytížení kolem 10-20 hodin týdně.

Hledáme člověka, který k nám bude chodit rád, bude mít radost z dokončené práce a bude práci dělat poctivě, i když se nikdo nedívá. Bydliště v blízkosti je výhodou, homeoffice je možný, ale v menší míře.


Výhodou je:
– základní znalost podvojného účetnictví
– znalost účetního programu Pohoda
– zkušenost v oblasti zdravotnictví či péče o zdraví

Nabízíme:
– práci v příjemném a mladém kolektivu
– podíl na rozvoji mladé dynamickém, ale respektované firmy
– uspokojivé platové ohodnocení s možností růstu po zapracování
– možnost seberealizace při zajímavých projektech a akcích pořádaných v Centru
– možnost učit se novým věcem

Pokud máte o tuto pozici zájem, zašlete svůj životopis na adresu [email protected].

Těšíme se na Vás!

Potřebujete pomoci s tímto problémem?

Objednejte se k nám!
Kontaktujte nás telefonicky
+420 607 225 006