HLEDÁME OFFICE MANAŽERA/MANAŽERKU
Náplní práce je:
- Asistence majitelům centra při běžné provozní činnosti centra komplexní terapeutické péče Be Balanced.
- Organizace provozu centra.
- Správa a evidence smluv.
- Objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, kávy.
- Komunikace s dodavateli společnosti, účetní, orgány státní správy, pronajímatelkou budovy, úklidovou a správní firmou, právničkou apod.
- Příprava podkladů pro personální agendu.
- Organizace a zajištění firemních akcí.
- Zajištění drobných oprav, pořádku a příjemného prostředí.
Požadujeme:
– pozitivní ladění, proaktivitu, proklientský přístup
– smysl pro pořádek
– dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit priority
– dobré komunikační dovednosti
– alespoň základní, lépe středně pokročilá znalost angličtiny
– základní znalost práce na PC – Word, Excel a dal.
Ochota být pravou rukou majitelů Centra. Jsme rodinná firma, která má za cíl co nejvíce pomáhat lidem. Potřebujeme někoho, kdo bude pomáhat nám, abychom se my mohli spolehnout a mohli se věnovat naší hlavní činnosti – terapeutické práci😊
Ideálně práce na OSVČ či DPČ. Předpokládáme vytížení kolem 10-20 hodin týdně.
Hledáme člověka, který k nám bude chodit rád, bude mít radost z dokončené práce a bude práci dělat poctivě, i když se nikdo nedívá. Bydliště v blízkosti je výhodou, homeoffice je možný, ale v menší míře.
Výhodou je:
– základní znalost podvojného účetnictví
– znalost účetního programu Pohoda
– zkušenost v oblasti zdravotnictví či péče o zdraví
Nabízíme:
– práci v příjemném a mladém kolektivu
– podíl na rozvoji mladé dynamickém, ale respektované firmy
– uspokojivé platové ohodnocení s možností růstu po zapracování
– možnost seberealizace při zajímavých projektech a akcích pořádaných v Centru
– možnost učit se novým věcem
Pokud máte o tuto pozici zájem, zašlete svůj životopis na adresu [email protected].
Těšíme se na Vás!